17/10/09

Font el Mas de Comu - Primera Fase

A les 8 del mati, em sortit del poble per anar a netejar la Font del Mas de Comu, personalment feia molts anys que no hi estava. Una vegada em abandonat el cotxe i em empres la pujada el sol ja havia sortit al poble, per a nosaltres tardaria un rato més. Em arribat al Mas em baixar a la font, quan he arribat ha sigut una decepció i desil·lusió molt forta, suposo que per a tots els visitants que ja havien estat farà uns quants anys quan la font estava molt cuidada i que ara venien la sensacio era la mateixa.
Però a dia de avui la cosa a canviat substancialment, em estat tot el dia treballant com a BESTIES les maquines esbromadores han funcionat perfectes, el dia a acompanyat fent solet però no calor. Primer que res em netejat el voltant de la font que estava molt tapada i no si podia arrimar ningú. Una vegada ja li em tret totes les romingueres em posat les pedres que abans formaven la font al seu lloc i ara torna ha tenir l'aspecte original que recordàvem.
Després de dinar una mica hem continuat fet neteja i al final ha quedat una replana que dona goig de veure, hem desbrossat una olivera i un cirerer que ja no es veien, hem fet mes replanada i a mitja tarde ha aparegut l'artista d'obra que ha reconduint la font per a que l'aigua circulí per les piques.
Hi ha que reconèixer que tots em acabat baldats però a valgut la pena fer esta neteja ja que la Font del Mas de Comu seu mereix com a centre neuràlgic de la nostra serra el Montsià.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bona feina !!!
Enhorabona, ha quedat molt bé!

Anònim ha dit...

enhorabona per la iniciativa i pel saber fer.
bona feina, ja tocava que li fotesen mà. lo novembre del 2000 vam fer l'ultima llimpiesa de la font...ja ha plogut i quanta aigua s'ha perdut alimentant les romigueres!!
ara que no estan los pobres bous segur que es mantindrà un grapat d'anys en bon estat.

salutacions,
davidt